PeyzajAtolyesi
Yeni üye
Çengelköy 15 Temmuz anıtının (Havuzbaşı durağı) orada da var bu taşlardan ama ben beğenmiyorum orayı. Taşlar gelişigüzel dizilmiş gibi duruyor. Estetiğe hiç uyulmamış. Acemi ustalar tarafından mı yapıldı yoksa kalitesiz taşlardan dolayı mı bilmem ama hiç şık durmamış arkadaşlar.. Fotoğrafını çekme şansım olursa sizinle paylaşacağım. İnternette bulamadım. Bulsaydım yine paylaşırdım.
