Kayrak ocaklarından çıkan yapı taşları ile yaptığımız küçük bir yayla evi vardı. Gerçekten güzel bir iş çıkarmıştık. O zamanlar Sadi Usta diye bir usta ile birlikte çalışmıştık. Adam resmen sanatını konuşturmuştu. Şimdi Almanya da yaşıyor. Artık pek de öyle ustalar kalmadı zaten. Taşın kalitesi...