KayrakSever
Yeni üye
Kayrak ocaklarından çıkan yapı taşları ile yaptığımız küçük bir yayla evi vardı. Gerçekten güzel bir iş çıkarmıştık. O zamanlar Sadi Usta diye bir usta ile birlikte çalışmıştık. Adam resmen sanatını konuşturmuştu. Şimdi Almanya da yaşıyor. Artık pek de öyle ustalar kalmadı zaten. Taşın kalitesi kadar ustalık da önemli demek istiyorum.